Direktlänk till inlägg 5 april 2007

Skärtorsdag

Av Crystal Angel - 5 april 2007 07:32

Så inleds Påskhelgen idag...Och, jag ska ut på jakt efter påskkärringar och annat "påskigt".Startar hemma! ;)

 
 
Sandra

Sandra

7 april 2007 22:20

GLAD PÅSK på er alla!

http://rosakuriosa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hyazint/Ingegerd

11 april 2007 21:42

Jajamensan, nu hittade jag hit! Får ta lite tid på mig att orientera här, ser ju helt annorlunda ut än på min blogg! Tjusigt med örn-besöket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crystal Angel - 4 maj 2007 06:54

Katitzi (född 28 oktober 2005) blev mamma igår kväll.Hon väntade med att föda tills jag kommit hem, och sen krävde hon att jag skulle vara med henne hela tiden. Det blev 5 ungar.1 mörkröd1 ljusröd eller beige3 grå med vitt (möjligen kanske nån med ta...

Av Crystal Angel - 3 maj 2007 21:17

Nr. 4 är även den mörk med vitt i ansiktet... Och, nr 5 som kommer nu.... är röd. ...

Av Crystal Angel - 3 maj 2007 21:09

När vi kom hem ikväll så låg Katitzi i lådan som jag gjort iordning åt henne. Och, hon gick ur den och fram till matskålarna. Jag såg då att hon hade en stor svart "bubbla" i baken, och förstod att hon höll på att föda.Så jag bar tillbaka henne till ...

Av Crystal Angel - 30 april 2007 07:29

Idag är katterna inlåsta, för sommaren. Det är enda alternativet till döden, enligt dom som arrenderar gården vi bor på. För, en katt kan ju råka ta en fågel... och fåglar i överflöd vill dom ha.Katterna är ett hot emot detta.Så, till nån gång i augu...

Av Crystal Angel - 28 april 2007 15:05

Ont i magen... kallsvettas... fryser... matt... feber... Det varken sjunger eller gnistrar om kristallen idag.Och, jag hoppas verkligen att jag mår mycket bättre, jättesnart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards